sâmbătă, 7 aprilie 2012

Capitolul 14



(din perspective lui Jenny)

         Brusc, Ronnie face sabia sa dispara. Nu reusesc sa spun ce voiam, pentru ca rosteste :
         -In 3 minute trebuie sa apara si Will.
         Will? Nu-l mai vazusem de mult timp. Banuiam ca va iesi din perete. Ei bine.....Will e un fel, de doua feluri. E o stafie cu aspect de demon, atunci cand se lupta. Se poate materializa, dar numai in unele cazuri, care sunt destul de rare.....asa imi amintesc. In timp ce eram concentrata sa mi-l amintesc, Will iese din perete si spune:
         -Ati inceput fara mine?
         -Defapt, nu prea am inceput. Te asteptam ca s-o putem face. Acum luati-ma de mana, rosteste Ronnie.
         Ok….acum sunt confuza. Unde ne-a adus? Ne-a teleportat la o ruina? Se presupune ca aici trebuia sa-l gasim pe Chriss, varul sau? Wow nu mi-am imaginat niciodata ca s-ar putea ascunde aici. Mai erau in picioare doar 3 pereti, nici macar acoperis. Trebuie sa recunosc....nimeni nu s-ar fi gandit sa-l caute in acest loc.
 Sunt desprinsa din ganduri cand aud un zgomot. Era Ronnie. Jason il aruncase, iar acum Will il izbea pe Jason de un perete. Trebuie sa fac ceva ca Ronnie sa-si revina.
-Hue accedit vobis expedit.
Acum Ronnie era bine. Vraja l-a vindecat.
-Jenny, inapoi.
-Ce mai faceti prieteni? Nu v-am mai vazut de mult timp.Spune Jason razand.
-Unde e varul meu....Chriss? Iubitul tau preieten sau....stapan. A plecat si si-a lasat catelusul aici?
In privirea lui Jason se citeste doar furie. Nu e greu sa-ti imaginezi ce urmeaza.
Frumos....incepe sa se transforme. E mult mai puternic decat ultima data. Sper ca Ronnie sa nu se transforme. Nu stiu daca isi va putea controla furia pe care o simte.
-Taci! stiga Jason catre Ronnie.
Acum incepe si el. Va avea loc exact ceea ce ma temeam. Se vor lupta. Daca stau si il analizez mai bine pe iubitul meu.....e diferit. E mai puternic acum, decat in acel cimitir, dar la fel de puternic e si Jason. Dupa cateva minute de lupta, cand voiam sa intervin, Ronnie il tranteste pe Jason si acesta isi pierde “invelisul” de demon.La fel si Ronnie, dar cum? Chriss.....
-Buna Chriss! Rostesc hotarata sa-l infrunt, dar realizez ca nu mai suntem la ruine. Ne-am intors in camera noastra. Hey, sunteti bine?
-Da Jenny, eu sunt bine, dar tu Ronnie?
-Sunt intreg.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu