sâmbătă, 7 aprilie 2012

Capitolul 15



(din persoectiva Anei)

         M-am trezit la spital. Dar ce se intamplase cu mine? Catvea secunde de nedumerire m-au cuprins….. Ultima amintire pe care o am este cu un baiat in cimitir. Ce faceam acolo? Cine era el?  De ce nu-mi pot aminti? Cum am ajuns la spital?
         Aveam atatea intrebari in minte, dar cui sa i le pun? Cu tata nu pot sa vorbesc orice. Atunci….ce sa fac? Jurnalul……asta e!
         Brusc sunt scoasa din universal meu, sunt trezita la realitate.
         -Ana, esti ok?
         -Tati……ce s-a intamplat?
         -Pai…..ai fost atacata. Ai fost adusa de un baiat pe nume Ronnie, cred. Indata ce te-a lasat m-a sunat si mi-a povestit ce a vazut.
         -Si ce a vazut?!
         -Pai…..mi-a spus ca trecea pe o alee alaturi de niste prieteni si a auzit pe cineva strigand dupa ajutor. In acem moment a parasit grupul si a mers dupa sunetul vocii tale. Cand a ajuns acolo, a tipat foarte tare. Tu erai deja cazuta, iar acel agressor a fugit cand l-a auzit. Te-a luat in barte si te-a adus pana la spital si m-a sunat.
         -Aha.
         -Ce e? Iti amintesti altceva?
         -Nu….defapt, nu-mi amintesc nimic.
         -Trebuie sa te examineze doctorul.
         Chiar in acel moment usa a fost deschisa. Era chiar doctorul, imbracat intr-un halat alb.  Cred ca avea in jur de 50 de ani dupa cum arata.
         -Deci….Ana, cum te simti?
         -Pai…stiti nu-si aminteste nimic, intervine repde tata.
         -Va rog sa o lasati sa raspunda. Mai bine m-ati lasa singura cu ea!
         -Sigur……rosteste tata pe un ton dezamagit.
         -Deci, Ana. Cum te simti?
         -Sunt ok.
         -E adevarat ce a spus tatal tau? Nu iti amintesti nimic?
         -Pai….mda. Nu pot sa-mi amintesc.
         -Poate fi din cauza socului suferit. Stai linistita, totul va fi bine.
         -Bine.
         -Trebuie sa te odihnesti, te las singura. Ma duc sa mai consult si alti pacienti.
         -Multumesc! Apropo, cand pot sa plec?
         -Cred ca maine, sa vedem cum te mai simti.
         -Bine.
         Apoi a iesit si a inchis in urma lui usa intr-un mod silentios. Mi-e atat de somn…..dar nu vreau sa adorm. Trebuie sa-mi amintesc. Stai….tata a mentionat de un baiat Ronnie. Cine e Ronnie? Simt ca inseamna ceva mai mult. Nu cred ca e doar un cunoscut. Ce legatura am eu cu el?
         Imi simt pleoapele tot mai grele si nu pot sa ma misc. Probabil de la calmant….
        
         

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu