sâmbătă, 7 aprilie 2012

Capitolul 17



(din perspectiva Anei)

        
         “Impreuna pentru totdeauna”. Aceste cuvinte rasunau mereu in mintea mea si de aceasta data nu mi le spunea ea….adica eu. Pur si simplu mi-au ramas intiparite in minte. Cum as putea sa traiesc asa? E ca si cum as avea doua creiere……doua creiere intr-un corp. Un corp care nu stie ce creier trebuie sa asculte. E ciudat, nu?
         “Nu, chiar deloc.”
         -Nu mai vorbi cu mine! Nu vreau sa te aud!
         “Asta este viata, te-am avertizat ca daca te intorci….vom fi impreuna!”
         -De asta nu am vrut sa revin!
         “Nu-ti lipseste nimic?”
         Instinctiv am dus privirea la incheietura mainii drepte, unde aveam bratara de la mama. Nu mai era acolo.
         -Ce ai facut cu ea? Unde e?
         “Atunci cand am aparut eu…..bratara a cedat. A facut bom!”
         -De ce?
         “Tu ce stii defapt despre un shilon?”
         -Ceea ce scrie in jurnalele mamei.
         “Atunci….nu stii nimic.”
         -Ce vrei sa spui cu asta?
         “Uite ce e. Denumirea de shilon e una data de oameni demonilor. ”
         -Asta stiam si eu.
         “Imi poti spune despre ce demoni este vorba?”
         -Demoni?!
         “Nu orice fel de demoni.”
         -Ai de gand sa-mi explici?
         “Daca ai rabdare……de ce nu?”
         -Ascult!
         “Acest termen inventat de oameni, shilon, face referire la un demon. Nu orice fel de demon. Un demon care este superior celorlalte specii. Acest tip de demoni urmareste sufletele oamenilor. Dupa ce ii omoara, prin drenaj de sange, le ia sufletele. Iar acum…..”
         -Acum ceva s-a intamplat. Ce este?
         “Acum s-a declansat un razboi. Un razboi intre demonii gardieni ai iadului si demonii evadati, shilonii. Ei au nevoie de sufletele oamenilor pentru a deveni mai puternici.”
         -Deci demonii gardieni sunt baietii buni?
         “Cam asa ceva.”
         -Eu……eu am fost de ajutor acelui shilon!
         “Nu chiar.”
         -Ce vrei sa spui?
         “Vreau sa spun ca nu a supravietuit.”
         -Dar era shilonul care a omorat-o pe mama!
         “Nu chiar. Altul a ucis-o. Acel demon este inca liber.”
         -Trebuie sa ma ajuti sa-l gasesc!
         “Nu pot!”
         -Trebuie!
         “…..”
         -Hey, mai esti acolo?!
         “…”
         

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu