sâmbătă, 7 aprilie 2012

Capitolul 5



(din perspectiva din Ronnie)


         Simteam ca dorea sa spuna ceva ca sa ma determine sa-i povestesc totul. Dar, nu avea curaj. Stiam ce simte: frica, curiozitate si in acelasi timp se simtea in siguranta. Nu stiam cu ce sa incep asa ca am inceput cu inceputul.
         -M-am nascut pe 15 august 1995 in Suceava. Acum cativa ani m-am mutat in acest mic oras. De cateva luni am niste vise ciudate. Imi apare o fata cu parul drept si care are o silueta ca a ta. Daca as fi incercat sa aflu acum cateva saptamani cine era fata nu puteam sa-mi dau seama. Cand te-am vazut pentru prima ora, ti-am observat doar umbra.
         -Dar, prima data cand m-ai vazut nu a fost la scoala?
         -Nu.
         -Cand?
         -Era in august. Chiar de ziua mea am hotarat sa plec de acasa. Voiam sa merg la Galati sa vad din nou Dunarea. Cand am ajuns pe malul fluviului, luna stralucea si se reflecta in apa. Atunci am auzit un zgomot. Era o persoana cu role. Nu am reusit sa-i vad fata ci doar umbra si dupa cum ti-am spus, semana perfect cu cea din visul meu. M-am framantat ziua si noaptea ca sa-mi dau seama a cui putea sa fie acea umbra. Cand ai venit in oras si ne-am plimbat pe alee din intamplare mi-am intors capul si am obserat aceeasi silueta pe care am vazut-o si in vis si la Galati. Apoi am facut legatura. Tu esti cea care trebuie sa....
         -Sa ce?
         Nu aveam curaj sa-i spun ca ea trebuie ma ajute sa trec un test care e foarte greu.
         -Tu esti cea care trebuie sa ma ajute sa trec un test.
         -Doar atat?
         -Da.
         -Si, la ce materie?
         -Materie? Nu.
         -Atunci?
         -Eu trebuie sa trec acest test ca sa-mi razbun prietena. E moarta.
         -Ce fel de om ar face asta?
         -Cand am zis ca e un om? In urma acestei intrebari a ramas putin socata.
         -Nu e un om?
         -Nu.
         -Atunci ce e?
         -El e un shilon.
         -Ce e un shilon?
         -Imi pare rau nu iti pot spune. Dar pot sa-ti zic unde sa gasesti informatii.
         -Spune-mi.
         -Lucrurile mamei tale le mai ai?
         -Da. Ce legatura are una cu alta?
         -Ea stia ca tu esti lumina din intunericul cuiva. A lasat mai multe jurnale in care este scris tot ce se poate sti despre un shilon.
         -Ok. Acum ma poti duce la Anda? Te rog!
         -Desigur! Leaga-te la ochi.
         Nu-mi placea faptul ca trebuia sa o fac sa intru in aceasta razbunare. Dar, ea era singura care putea omori o astfel de creatura. Bratara ei o proteja de farmecele unui shilon. Speram ca ea sa fie de acord, dupa ce va citi acele jurnale. Daca as gasi o alta posibiliate prin care sa nu o implic.... Nu voiam s-o sperii, dar simteam cum inima ei pulseaza sangele mai repede. Dupa fata sa am observat ca acum ii era frica. Era normal.

2 comentarii:

  1. pfff la asta nu ma asteptam, mi-ati taiat creanga de sub pcioare cum se spune :D
    app dak veti sa treceti si pe la mine: anotherkindofwar.blogspot.com

    RăspundețiȘtergere
  2. http://intunericuldinlumina.blogspot.ro/2013/05/si-lumina-buna-eu-sunt-alice.html
    Acesta este blogul meu.. si eu scriu dar sunt la inceput. :)

    RăspundețiȘtergere