sâmbătă, 7 aprilie 2012

Capitolul 8





         A doua zi la scoala, intr-o pauza, l-am zarit la automat. M-am apropiat de el, dar m-am oprint cand i-am vazut mana.
Nu-mi venea sa cred. Deodata mana lui se innegrise. Era alcatuita numai din pietre, nisip,solzi si ghiare. In acel moment am incetat sa ma indrept spre el. M-am ascuns dupa un colt si asteptam sa vad ce se va mai intampla. S-a uitat atent in jur, pe mine nu mai zarit, si cu mana sa a electrocutat aparatul. A mai aruncat inca o privire ca sa vada daca l-a observat cineva si apoi si-a luat bautura. M-am intors si am plecat. In doua secunde era in fata mea..... cum reusise asta? Probabil mi-a vazut o suvita de par cand m-am intors.
         Pur si simplu statea in fata mea si ma privea in ochi. Din nou ma pierdeam in negrul lor. Dupa un moment mi-am revenit si am realizat ca statea in fata mea neclintit. Nu incerca sa-mi dea nici o explicatie. Nu intelegeam. Cum e posibil ca un om sa poata face asa ceva? Dar, daca nu era un om? Daca si el era un “shilon”. M-a intrerupt din gandurile mele si mi-a spus:
         -Vrei sa nu te mai gandesti la prostiile astea?
         Ok....deci citeste ganduri?
         -Da.
         Gata linisteste-te. Doar nu stie exact tot ce gandesti. Nu cred ca il intereseaza prostiile din capul meu.
         -Ai dreptate.
         Apoi pur si simplu a plecat. Acum chiar nu mai stiam ce sa mai cred. Imi poate citi gandurile. Ar trebui sa am grija la ce ma gandesc in prajma lui. Totusi, daca nu e om, atunci ce creatura e?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu