sâmbătă, 7 aprilie 2012

Capitolul 6



(din perspectiva Anei)


       Am mers la Anda si oricum nu am avut o seara prea buna. Toata seara m-am gandit la acel “shilon”. Ce fel de creatura era?
         A doua zi cand am ajuns acasa am fugit la calculator si am cautat pe google, dar nu am gasit nimic. Stai…jurnalele mamei. Am inceput sa cotrobai printer cutiile cu lucrurile ei. Nu erau desfacute. Am deschis o cutie si am gasit vreo zece jurnale.
         Acolo am gasit toate informatiile de care aveam nevoie. Era un desen, defapt un fel de schita a unui corp de shilon. Avea corpul unui inger, dar mama afirma ca “mintea sa era de demon. Imi pare rau ca Ana va trebui sa se confrunte cu ce m-am confruntat si eu. Nu vreau aceeasi soarta pentru ea.” Wow, in urma frazelor citite am inteles de ce tata nu mi-a spus mai multe despre moartea mamei. Inainte de aceasta tragedie ea mi-a dat bratara. Din cauza asta....un shilon a atacat-o si nu a avut cum sa se apere. Presupun ca bratara este cea care creaza ca un fel de scut. M-am convins de acest lucru cat timp am citit jurnalele. Mama spunea exact ce semnificatie are bratara si ce metode ar trebui sa fie folosite in cazul in care va trebui sa omor un shilon.
         Nu-mi venea sa cred! Era imposibil ceea ce mi se intampla. Mereu am vrut sa am o viata banala, pur si simplu sa traiesc fara ca cineva sa intervina si sa-mi schimbe total viata. Acest lucru era imposibil acum. Mama a acceptat provocarea si a sfarsit fiind omorata de un shilon.
         Ce trebuie sa fac? Nu stiam, dar eram sigura de un singur lucru. Trebuie sa fac ceva. Daca il voi avea in fata pe acelasi shilon care a omorat-o pe mama, atunci il voi omori si o voi razbuna. Cel putin asta cred....momentan....nu stiu ce sa fac....oare sa-l ajut?








Un comentariu:

  1. da da ajutal haide mai e clar ca buna ziua ce trebuie sa faci:P, ador ficu' asta ;;)

    RăspundețiȘtergere