sâmbătă, 7 aprilie 2012

Capitolul 7





         Cateva zile nu am mers la scoala. Eram bolnava, teoretic. Am inventat minciuna asta ca sa pot sta linistita, sa citesc toate jurnalele mamei si sa ma gandesc la ce ar trebui sa fac. Au trecut sase zile si inca nu sunt hotarata.
         Eram cufundata in lumea viselor cand, am auzit un zgomot. Cineva batea cu pietre in geamul meu. Bine ca tata nu era acasa... am dat perdeaua la o parte. M-am uitat pe geam. Era Ronnie, dar ce facea la ora asta? Ce s-a intamplat de trebuia sa-mi spuna la ora unu dimineata?
         -Coboara cinci minute, te rog?!
         Am incuviintat din cap si am coborat. Intr-un minut eram in spatele casei.
         -Ce s-a intamplat?am intrebat eu agitata.
         -E aici.
         -Cine?       
         -Un shilon.
         -Si?
         -Daca te intereseaza este acelasi…
         -Acelasi care mi-a...
         -Da.
         La asta nu ma asteptam. De ce venise un shilon intr-un oras atat de mic si plictisitor? Pe cine cauta?
         -Si de ce a venit? am intrebat cu sfiala.
         -Pai...a aflat ca fiica Izabelei locuieste in acest orasel.
         -Adica...stie de existenta mea?
         -Da...
         -Si ce se presupune ca ar trebui sa fac?
         -Ar trebui sa pleci inainte sa te gaseasca.      
         -Nu! Asta niciodata! Nu ma voi ascunde de nimeni!
         -Nu intelegi...e foarte periculos. Ba mai mult, mai bine uita de ajutorul pe care ti l-am cerut in legatura cu razbunarea mea. Uita de acest oras, uita de tot, uita de mine.
         -Nu! Ma voi lupta cu acest shilon, chiar daca ar fi ultimul lucru pe care il fac in viata.
         -De ce esti atat de incapatanata?
         -Tot ceea ce am citit in acele jurnale...trebuie sa-l am in fata. Vreau sa vorbesc cu el.
         -Este imposibil!
         -De ce ?
         -El apare numai cand doreste si se arata numai cui vrea el.
         -Ei bine, daca stie ca exist va vrea sa ma cunoasca.
         -Urasc sa spun asta, dar ai dreptate. Nu vreau sa ti se intample nimic rau bine?
         -Ok.
         Nu am realizat, dar tremuram toata. Era o seara friguroasa si uram aceste nopti, mai ales cand ceata predomina.
         -Brrrr. Mi-e cam frig. As vrea sa merg in casa. As fi vrut sa il invit inauntru, dar nu aveam curaj.
         -As putea sa te insotesc? Vreau sa ma asigur ca esti in siguranta.
         -Vino!
         Am intrat in casa si, desi initial doream sa ma duc sa ma intind in pat, acea stare de somn a disparut imediat.
         -Eu ma duc sa iau ceva de rontait. Vrei sa-ti aduc ceva?
         -Un pahar cu apa, daca esti draguta.
         -Desigur.
         -Multumesc.
         Stateam in sufragerie la televizor. Vizionam un film de groaza. Nu am realizat cum si in ce moment am ajuns atat de aproape unul de celalalt. De odata eram in bratele lui si imi ascundeam fata pentru a nu vedea diferite scene din film. La un moment dat, cand am ridicat fata, m-a privit in ochi si din nou m-am pierdut in ei. Nu am avut timp sa-mi revin pentru ca buzele sale moi se aflau peste ale mele. Profitam de fiecare secunda din acel sarut. S-a sfarsit. Prima reactie pe care am avut-o a fost sa-mi bag capul in perna. Ma simteam ciudat sa-i vad fata. El mi-a ridicat barbia si mi-a soptit la ureche:
         -Cred ca....incep ma indragostesc de tine.
         Aceasta fraza mi-a ramas intiparita in minte. M-am ghemuit la pieptul lui. Ma simteam in siguranta acolo unde eram. Orele au trecut atat de repede. Imi amintesc doar cum ii priveam ochii, si apoi am adormit. Asa cred....
         Dimineata cand a intrat tata in casa, m-a vazut dormind pe canapeaua din sufragerie. Scuza: am stat pana tarziu la televizor si am adormit.
         Totusi parca eram prea fericita. Ceva nu era la locul lui. Mi-era frica de atata bucurie,pentru ca eram speriata sa nu urmeze o tragedie. Pentru moment voi incerca sa ma gandesc doar la prezent, trecutul a ramas in urma, iar viitorul il voi descoperi pas cu pas.























Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu