luni, 16 aprilie 2012

Capitolul 21


Din perspectiva lui Ronnie
Capitolul 21






  Este ora 8:30 AM. Abia m-am trezit. Ma uit in jur si nu este nimeni, nici Will nici Jen doar o silueta luminoasa cu niste aripi imense care se holbeaza superior la mine.
-Si tu cine se presupune ca esti, intreb eu cu dispret.
-Vai, da asa urat intampini un inger venit din Rai sa te ajute?
-Sa ma ajute cu ce? Si explica-mi…. ingeri? Serios? Vrajeala…. Ingerii nu exista. Ce dovada am eu… poate esti doar un demon mai special.
In secunda urmatoare ma trezesc cu lancea lui la un centimetru de fruntea mea si il aud spunand:
-Tu… sa nu ma compari cu acele mizerii inferioare ai inteles ? Asculta tot ce am de spus si dupa aceea fa un comentariu. Nu crezi ca noi existam? Mi-am parasit postul special ca sa vin sa va ajut iar tu nu crezi ca sunt inger? Crezi ca sunt un demon? Stai linistit ca daca eram un demon pana acum nu mai erai in viata.
Isi retrage incet lancea din fata mea si imi spune:
-Uite, imi pare rau ca sunt asa… de fapt eu te veghez de mult, de cand te-ai nascut…
-Te rog treci la subiect, spun eu pe un ton alert.
-Ok. Fii atent, nu am mult timp pana ei isi dau seama ca am fugit asa ca asculta cuvant cu cuvant.
-Tu esti foarte special, ti-ai pus vreodata intrebari despre parintii tai?
-Ce vrei sa spui? Unde bati? Parintii mei erau doar niste oameni normali
-Ma refeream la cei adevarati…..
-Cei adevarati? Intreb eu.
-Of…. se pare ca nu stii nimic, spune ingerul. Tu esti special, noi ne punem speranta in tine si grupul tau sa rezolvati problema cu demonii pentru ca tu esti fiul unui demon si a unei entitati feminine inger, esti salvarea si distrugerea noastra, noi nu putem intervenii pe pamant, suntem restrictionati dar vom incerca sa va ajutam cand vom avea ocazia.
-Stai putin, spun eu. Daca tu esti inger ar trebuii sa o cunosti pe mama mea nu?
-Intr-un fel spune ingerul.
-Intr-un fel ? Intreb eu. Nu-mi spune… tu esti ? ……
  Brusc ingerul se intoarce cu spatele si dispare intr-o raza de lumina, deci asta incerca sa imi spuna, deci ea m-a protejat mereu cand nu era nici o sansa sa scap cu viata, ea, mama mea.
  Nu stiam ce sa simt. Extaz ca am intalnit-o sau furie pentru ca nu m-a contactat mai devreme Nici nu am apucat sa o intreb ce nume are. Dar ma intreb….. cu tatal meu ce s-a intamplat.
Oare el o fii in spatele acestei chestii sau incearca si el sa ma ajute. Imediat dupa disparitia ingerului o creatura hidoasa imi sparge fereastra si se uita de la mine cu niste ochi rosii plini de ura, nici nu a apucat sa sare sa ma atace caci capul i-a fost instant retezat de o sabie cu lama neagra. Cine este el si cum nu l-am observat?
-Salut fiule, avem multe de  vorbit.
In spatele lui era varul meu, inainte sa sar sa il atac tatal meu m-a oprit. Varul meu se uita scurt la mine intinzandu-mi un sac cu lucrurile care le-a furat din arhiva mea si imi spune intinzandu-mi mana sa dea noroc:
-Sunt cu baietii buni acum, mereu am fost, am avut nevoie de lucrurile astea ca sa il aduc pe unchiul inapoi, tatal tau, de ce crezi ca mama ta s-a aratat brusc acum ?
-Sa te avertizeze in legatura cu mine, imi spune tatal meu. Nu ma cunoaste dar poate sa stea linistita, am venit sa va ajut. Nu te superi daca stam peste noapte la tine nu ?
-Nu, puteti lua camerele de jos din vila, presupun ca aveti multe de explicat si povestit, spun eu.
-Dar traiesti pe picior mare aici nu vere ?
-Ha.. Daca asta pentru tine e "pe picior mare" trebuie sa imi vezi sediul principal. Prevad ca il vom vedea cu totii curand oricum.....
 Brusc Will si Jen vin la mine in camera pregatiti de o lupta.
-Stati linistiti ei sunt de partea noastra, ne vor explica mai tarziu, noi trebuie sa plecam la liceu.
I-am lasat pe cei doi acasa si am plecat impreuna cu Will si Jen la liceu.


                                                                                  .....Va Urma


3 comentarii:

  1. Waw ! te-ai oprit ? Pur si simplu ? M-ai lasat asa ... ?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Era prea lung :(, imi pare rau, capitolul 22 apare in 2-3 zile asa ca nu iti face girji :D.

      Ștergere
  2. bine ... scrieti minunat
    meritati cate o pauza din cand in cand

    RăspundețiȘtergere