sâmbătă, 7 aprilie 2012

Capitolul 9





         Voiam sa vorbes cu el, sa stiu care e “marele lui secret”. Trebuie sa recunosc,          mi-e.....frica sa descopar ceea ce se afla in spatele acestei masti. Voiam sa-l sun, dar nu cred ca e potrivit sa vorbim despre un subiect mai delicat prin telefon. In ciuda faptului ca stiam ca e ceva periculos la mijloc, doream din ce in ce mai mult sa aflu ce e.
         Nu puteam sa mai astept pana luni. Mi se parea o eternitate. Doua zile intregi in care stiam ca nu ma puteam gandi la altceva. Trebuie sa aflu astazi.
         Pe la 9 tata ma anunta ca merge la pescuit cu un amic. Perfect, asa nu aveam cui sa-i dau explicatii gen”unde plec?” ; “cat stau?” sau “cu cine ma duc?”. Oricum din fericire tata nu era acel gen de om.
         Dupa ceva timp am hotarat ca este timpul sa-l sun. Adica, daca as mai fi putut astepta....dar nu pot. Am luat telefonul in mana si am format repede cele zece cifre care imi erau intiparite in minte, oarecum.
         -Buna Ronnie. Trebuie sa vorbim.
         -Aaaaa, cine e la telefon?
         -Ana.
         -Oooo, tu erai? Pai....
         - Te rog!
         -Bine. Vorbim luni la scoala.
         -Nu. Trebui sa vorbim acum!
         -Stii....sunt cam ocupat acum.
         -In 15 minute?
         -Bine.....
         A inchis. Nici nu a mai spus vreo vorba. Incercam sa-mi gasesc un discurs, sa-mi caut cuvintele potrivite, sa gasesc intrebarile corecte. Oare de ce era atat de rece? Unde e baiatul de care m-am indragostit? Din cate am observat din mica noastra discutie, nu e el acela. “Ronnie” pe care il stiu eu a disparut in umba uitarii, sau poate ca a existat doar in imaginatia mea, poate ca doar s-a prefacut in ceea ce priveste personalitatea lui.... erau atatea lucruri ce-mi veneau in minte.
         Hei! Ana nu esti acel gen de fata disperata care plange daca se schimba “prietenul” ei. Asta e , este doar un baiat. Nu e sfarsitul lumii. Acum, linisteste-te. Imediat va veti intalni si-i vei cere niste explicatii.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu