sâmbătă, 7 aprilie 2012

Capitolul 16



(din perspectiva Anei)


         Simteam cum cad intr-un somn adanc…..si tot ce imi amintesc e un vis foarte ciudat. Brusc eram inconstienta.!  Eram inconjurata de intuneric, nicio lumina….nicaieri. Incerc sa disting macar niste forme. Ma uit in jur cautand ceva, iar brusc imi apare ea: o fata. Imi parea foarte cunoscuta, dar nu imi puteam da seama de unde. Incetul cu incetul se apropie si imaginea fetei sale este din ce in ce mai clara. Stiu cine e ea. Stiu ca suna ciudat, dar ea…..ea era EU. Intr-un mod surprinzator, desi semana cu mine parca nu eram eu.
         Ea…….ea era diferita. Aparea imbracata in negru, doar pe buzele ei am reusit sa disting o culoare diferita, un rosu aprins, cum e sangele. A inceput sa rada. Nu puteam realiza de ce radea, asa ca am intrebat-o:
         -Hei…tu!
         -Adica….tu.
         -Da. Ce e atat de amuzat?!
         -Nu ce….cine?
         -Ok atunci….cine?
         -Tu!
         -Eu?!
         -Da tu.
         -Eu…adica tu?!
         -Nu. Eu nu sunt amuzanta….eu sunt malefica.
         -Malefica?!
         -Nu te-ai intrebat de ce semanam?
         -Pai….
         -Sigur ca te-ai intrebat. Hmmm!
         -Imi poti explica?!
         -Desigur ca pot, intrebarea e…..vreau?
         -Vrei? Am spus pe un ton mai ironic.
         -Deci……draga mea. Ar trebui sa fii putin mai recunoscatoare!
         -De ce?!
         -Datorita mie ai supravietuit acelui atac…..daca ii pot spune asa. Defapt nu a fost un atac, pentru ca tu ai acceptat.
         -Cum adica?! Tu m-ai ajutat sa traiesc in tot acest timp?!
         -Daca nu as fi fost eu….tu ai fi in mormant acum.
         -Ce se intampla acum cu mine?! Unde sunt?!
         -Acum esti intr-o alta lume. Ceea ce stiu doctorul si tatal tau despre tine este ca esti in coma!
         -Coma?!
         -Da. Si chiar in acest moment, doctorul ii spune ca ai intrat in coma datorita faptului ca ai pierdut prea mult sange. Doar eu pot face ca tu sa te trezesti.
         -Cum poti face asta?! Am intrebat fiind speriata de raspuns.
         -Tu revii la viata, dar nu vei mai fi ca inainte.
         -Ce inseamna asta?!
         -Inseamna ca vom fi amandoua! Impreuna pe vecie!
         -Nu. Nu vei face asta!
         -Prea tarziu micut-o, deja am facut-o!
         -Nu….nu poti fara acordul meu!
         -Ba da , pot!
         -Te rog, nu!
         -Si 5,4,3,2
         -Nu!
         -1.
         -Sunt eu! Am rostit repede!
         -Da esti tu! A spus doctorul.
         Dupa cateva secunde de liniste aud: “Nu fi atat de sigura. Nu uita ce am spus: “impreuna pe vecie”!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu